joi, 23 februarie 2012

Saitul preferat

      Astăzi am ales să scriu despre saitul meu preferat. Nu pot să zic cu certitudine că am doar unul singur. Există mai multe saituri pe care le accesez în fiecare zi.
      Primul sait care este cel mai sus in lista mea este www.google.com. Este primul în clasamentul meu deoarece mereu găsesc informația care mă interesează. Aș putea spune că Google este „prietenul” meu cel mai bun care mereu mă susține și mă ajută atunci cînd am nevoie de asta.
   
      Al doilea  la număr este Youtube.com. Acest sait îmi oferă posibilitatea de a viziona și a încărca video oricînd. Pe youtube.com pot să vizionez, cel mai des, cele mai noi videoclipuri și noutăți din domeniul muzicii din toate țările.




 Al treilea loc, dar nu și ultimul îl ocupă rețelele sociale.  Ele sunt 4 la număr: odnoklassniki.rufacebook.comvk.com și twitter.com.

      Un alt sait pe care îl prefer este timpul.md. Aici citesc știrile de ultimă oră, știri din domeniul politicii, al economiei, culturii și al sportului. Accesînd http://www.timpul.md/ sunt  cu un pas  cu tot ceea ce se întîmplă la noi în țară și peste hotarele ei. 

     Există mult mai multe saituri interesante, dar prefer să mă opresc aici. Acesta este micul meu top de saituri. Cred că în viitor această listă va crește și voi putea să aflu multe lucruri interesante. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu