luni, 13 februarie 2012

Februarie


     Potrivit Serviciului Hidrometeorologic de Stat, luna februarie ne-a adus iarna în adevăratul sens al cuvîntului. În ultimele două săptămîni s-au înregistrat temperaturi foarte scăzute pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Așa cum mă aflam azi la ora de Jurnalism On-line, am fost tentată să dau click să văd cum variază temperaturile din Bălți. Erau vre-o -9°C.  M-am bucurat, deoarece gerul care fuseseră zilele trecute mă exaspera.
    Tot răsfoind prin filele de internet ale serviciului meteo, zărisem o pagină cu titlul: „
Cele mai intense răciri masive ale aerului din ultimii 60 de ani în Republica Moldova”.Mi s-a părut interesant, așa că am citit informația. Din acest articol am aflat că cele mai joase temperaturi ale aerului sau înregistrat în următorii ani: februarie 1954, ianuarie 1963, ianuarie 1985, ianuarie 2006, februarie 2006, ianuarie 2010, ianuarie 2012 și februarie 2012. În aceste luni au fost înregistrate pînă la - 30°C.

    Dacă tot vorbesc despre date meteo, atunci cred că ar fi timpul să amintesc și despre timpul din zilele următoare. Se prevede o încălzire a timpului cu ninsori pe întreg teritoriul Moldovei. Ca să colorez un pic textul meu, am un video care sper să placă tuturor. Vizionare plăcută!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu